COVID-19 informatie

Als betrouwbare partner staan wij ook tijdens de huidige moeilijke situatie met betrekking tot de Corona pandemie voor u klaar. Ondanks alle hygiënevoorschriften en voorzichtigheidsmaatregelen die wij voor onze medewerkers hebben genomen, doen wij altijd ons best om onze service in stand te houden. Blijf gezond!

Persfoto's en logo's

voor journalisten en partners

U bevindt zich in de downloadsectie voor de pers van INNOTECH Arbeitsschutz GmbH. U kunt hier direct foto's en logo's voor persberichten downloaden.

Ons beeldmateriaal voor de pers wordt kosteloos ter beschikking gesteld, mag echter uitsluitend worden gebruikt met bronvermelding "Foto: INNOTECH". Wij verzoeken u de geldende gebruiksrechten voor de documenten en het beeldmateriaal in acht te nemen.

Wanneer u aanvullend beeldmateriaal of gedetailleerde informatie nodig heeft, kunt u contact opnemen met de marketingafdeling van INNOTECH Arbeitsschutz GmbH.

E-mail marketing@innotech.at
Tel. +43 7619 22122-0

Wij helpen u!

Wilt u gedetailleerd zoeken naar producten, heeft u bijzondere vragen over techniek en planning of een offerte of documentatie nodig? Klik hier.